Mało informacji o reklamach

Egzystujemy w świecie reklamy. Promocja świetlna (cyfry świetlne, kasetony świetlne) to pewien ze rodzai na przyciągnięcie klientów. Na rynku powstaje coraz więcej przedsiębiorstw świadczących analogiczne usługi, gdyż forma ta osiąga coraz większą sławe. Staje się przede wszystkim stosunkowo niedroga. Jednym z najczęściej napotykanych rodzajów reklamy świetlnej są telebimy, napotykane przede wszystkim w wielkich miastach (Warszawa, Kraków). Na sto procent nie sposób ich nie dostrzec, więc marketing na sto procent dochodzi do odbiorców. Obraz ujawniany na telebimie niezależnie od aury bywa widoczny dla przechodniów. Na domiar tego, wbrew pozorom, wypożyczenie telebimu nie jest ogromnie drogie. Naturalnie jednak posiadają też i swoje wady. Świecą bardzo mocno, co może razić (zwłaszcza w nocy) kierowców i stwarzać zagrożenie wypadku. Pojawiło się nawet nowe określenie – „splugawienie światłem” na jaskrawo błyszczące telebimy, na jakich tekst modernizuje się ogromnie migiem. W miastach zabroniono ich ustawiania prostopadle do jezdni.

Kasetony świetlne

Telebim musi też znajdować się co najmniej 8 metrów od krawężnika. Do reklamy świetlnej kwalifikujemy także kasetony świetlne. Funkcjonują one w dzień i w nocy. Podświetlenie staje się możliwe dzięki zastosowaniu świetlówek a także diod LED. Kształt oraz rozmiar kasetonu mogą być praktycznie dowolne. Niezwykle popularne są również neony. Powstały one w roku 1910, a wynalazł je Georges Clause. Zabarwienie na który promieniują zależy od typu zastosowanego w nich paliwa czy też koloru szkła z którego są zrealizowane. Neony mogą mieć najróżniejsze kształty – formę liter (litery świetlne) a także inne. Są bardzo jasne -widać je zarówno w dzień, jak i w nocy. Reklama świetlna, w porównaniu z tradycyjną posiada niejaką zaletę – bywa kategorycznie bardziej widoczna i to przy wszelkich warunkach atmosferycznych. Nie sposób przespacerować obok niej neutralnie. Kasetony a także neony nie są zbyt kosztowne w zrealizowaniu, a posłużyć mogą nawet przez długie lata. Nieco bardziej wartościowe bywają na pewno telebimy, ale inwestycja ta przeważnie się opłaca (przede wszystkim w ogromnych przedsiębiorstwach).

Źródło: plastmedia.pl

Post Author: Rymarski